Алматылықтарға мемлекеттік қызметтерді алу ыңғайлы болды

Алматылықтарға мемлекеттік қызметтерді алу ыңғайлы болды
Өңірлік коммуникациялар қызметі

12 ақпанда Алматы қаласының өңірлік коммуникациялар қызметі "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының филиалымен бірлесіп жаңғыртылған фронт-офистер бойынша баспасөз турын ұйымдастырды, деп хабарлайды almaty-akshamy.kz

БАҚ өкілдері Жандосов көшесі, 51 мекенжайында орналасқан жақсартылған цифрлық фронт кеңсесіне  (ХҚКО) барды. Бұл қазірдің өзінде қаладағы үшінші жаңартылған Орталық, алдыңғылардай ол да Kaizen (сапаны, технологияны, процестерді, корпоративтік мәдениетті, сенімділікті және басқа аспектілерді үздіксіз жақсарту жүйесі) қағидаты бойынша жасалған.

Баспасөз туры барысында "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының Алматы қаласы бойынша филиалының сапаны бақылау басқармасының басшысы Мәдина Аманова жаңғыртылған ХҚКО аймақтылық қағидаты бойынша - Халыққа қызмет көрсету аймақтарын жеңіл навигация және бөлімдер ішіндегі тұтынушылық жолды азайту мақсатында түс гаммалары мен уақыт шеңберіне бөлу бойынша жұмыс істейтінін атап өтті, ол есікке жақын орналасқан, әр аймақтың түсі бойынша күту аймағы бар. Бұл Медеу ХҚКО-нан кейін екінші болып жаңғыртылды. - деді М. Аманова.

Анықтама секторында қызмет алушыларға қажетті қызмет түріне байланысты секторлар бойынша кеңес беру және бағыттау жүргізіледі. Бірыңғай электрондық кезек талондары жеке басын куәландыратын құжаттарды сканерлеу арқылы беріледі. Сондай-ақ, көрсетілетін қызметті алушы "Мобильді ХҚКО" және "Халық банк" ЕДБ мобильдік қосымшалары арқылы қажетті секторға QR бойынша талонды өзі ала алады.

Халықтың цифрлық кеңсесі өзінің түс схемасы бар бірнеше секторға бөлінген:

  • - жылдамдық аймағы сары түспен көрсетілген. Мұнда клиенттер 5-10 минуттан аспайтын 27 қызмет түрін ала алады;
    - қызыл гаммасы бар құжаттау аймағы және жасыл түсті дайын құжаттарды беру аймағы бар;
    - күлгін түс азаматтар заңды тұлғаларды, жылжымайтын мүлікті және басқаларды тіркеу сияқты дәстүрлі операциялық зал қызметтерін ала алатын жайлылық аймағын көрсетеді.
    - келушілер зейнетақы, жәрдемақы және басқа да аударымдар алуға өтініш бере алатын әлеуметтік қызмет көрсету аймағы қызғылт сары түсті.

Сондай-ақ, М.Аманова  қызмет алушылар “ену аймағында” оператордың көмегінсіз EGOV mobile қосымшасы арқылы көрсетілетін  қызметтерді өз бетінше ала алатынын айтты.

"Мұнда телефондар орнатылған, онда біз қызметтерді өз бетінше ала алмайтын адамдарды оқыта аламыз. Смартфонның болуы міндетті емес, қарапайым телефон жеткілікті. Қызметті алу үшін адам eGov mobile қосымшасына кіреді, ЖСН енгізу арқылы сәйкестендіруден өтеді. Содан кейін оған алты таңбалы коды бар SMS келеді. Яғни, мұнда екі функция орындалады-біз адамдарға бейне-ХҚКО арқылы, eGov mobile қосымшасы арқылы қызметтерді қалай алуға үйретеміз немесе сол қызметтерді жергілікті жерде көрсетеміз", - деп түсіндірді ол.

Бұдан басқа, жаңғыртылған ХҚКО-да жақын арада іске қосылатын құжаттау терминалдары орнатылған. Олардың арқасында сіз төлқұжат пен жеке куәлікті рәсімдеуге өз бетіңізше өтініш бере аласыз.

Сондай-ақ дайын құжаттарды беруге арналған постоматтар бар. Айтпақшы, олар азаматтарға ыңғайлы болу үшін тәулік бойы жұмыс істейді. Онда құжаттар үш жұмыс күнінен аспайды.

Секторлардың бірінде мүмкіндігі шектеулі алты адам жұмыс істейді. Олар конкурстан тыс жұмысқа орналасады.

ХҚКО-да күту залы, ана мен бала бөлмесі бар.

Әуезов ауданындағы халықтың цифрлық кеңсесіне күніне 3000-ға жуық азамат келеді деп күтілуде.

Сондай-ақ, журналистер Медеу ауданының Марков көшесі, 44 мекенжайында орналасқан модернизацияланған ХҚКО-да болды.

Медеу фронт-офисінің басшысы Арайлым Айжанова азаматтарға ХҚКО-да бірқатар қызметтер қолжетімді екенін, атап айтқанда, бейнеқоңырау арқылы электрондық-цифрлық қолтаңба алу, тұрғылықты жері бойынша тіркелу, туу туралы куәлік алу, Жылжымайтын мүлік туралы мәліметтер (жылжымайтын мүлік пен ауыртпалықтардың болуы), баланың тууы бойынша жәрдемақы, жүргізуші куәлігін ауыстыру және басқа да көптеген қызметтер. Жеке куәліктер мен төлқұжаттарды ресімдеу үшін терминал іске қосылды. Сондай-ақ, постаматтар орнатылды, олардың көмегімен сіз кез-келген ыңғайлы уақытта дайын құжатты ала аласыз. Постаматтар азаматтарға ыңғайлы болу үшін тәулік бойы жұмыс істейді.

Бұл орталыққа күніне 2000-нан астам адам келеді.

"Мысалы, бейсенбі мен жұмада азаматтар ағынының төмендеуі байқалады. Сұранысқа ие қызметтер-бұл ЭЦҚ (электрондық цифрлық қолтаңба), заңды тұлғалар мен әлеуметтік қызметтер", - деп қосты ол.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының Алматы қаласы бойынша филиалының құрамына халыққа қызмет көрсету бойынша 13 бөлім жұмыс істейді (8  аудандық халыққа қызмет көрсету орталықтары, 4 мамандандырылған ХҚО бөлімдері және 1 көші-қон бөлімі). Алматы қаласы бойынша ХҚКО 2023 жылы барлығы 2 861 085 мемлекеттік қызмет көрсетті.