Алматыда ұзындығы шамамен 74,1 шақырым болатын метрополитеннің 3 желісін салу жоспарда бар

Алматыда ұзындығы шамамен 74,1 шақырым болатын метрополитеннің 3 желісін салу жоспарда бар
Сурет Алматы қаласы әкімдігі

Алматы көлік қаңқасының шеберлік-жоспары: «Метрожоба» ЖШС басшысы Мұратбек Құлбаевтың пікірі

Көлік қаңқасын жобасын жүзеге асыру арқылы Алматыдағы өнеркәсіптік аймақ, халық тұратын аудандар мен мәдени орталықтар арасындағы қуатты жолаушылар ағынына шұғыл түрде қызмет көрсетуге әрі көлік инфрақұрылымын жақсартуға мүмкіндік бар. Жоба сондай-ақ көлік-трансплантациялау торабында қоғамдық көлікті Алматы метрополитенімен байланыстыратын жолаушылар тасымалының сапасын жақсартуға мүмкіндік береді. Бұған қоса оның географиялық қолжетімділік желісі мен ілеспе инфрақұрылымды кеңейтуге, қаладағы экологияны жақсартуға септігі зор.

Алматы қаласының 2040 жылға дейінгі бекітілген Бас жоспарына сәйкес жалпы ұзындығы шамамен 74,1 шақырым болатын метрополитеннің 3 желісін салу жоспарда бар. Соның ішінде 50 станция, 5 трансплантациялау торабы, 3 электродепо мен 3 инженерлік корпус қарастырылған.

Ірі қалалардың көлік инфрақұрылымын дамыту бойынша әлемдік тәжірибе көрсетіп отырғандай, қоғамдық көліктің негізгі түрі жалпықалалық трафиктен оқшауланған метрополитен болып табылады.

Алматыдағы әлеуметтік-экономикалық дамудың қолайлы жағдайы аясында көлік жүйесін, атап айтқанда жұмысына сыртқы факторлар әсер етпейтін, өзі жүрдек әрі көшеде жүрмейтін көлікті тиісті деңгейде дамыту қажет. Мәселен, қолайсыз ауа-райы кезінде, көлік магистральдарында көлік жүктемесі көп болғанда және т.б., тез арада жолаушыларды межелі жерге ыңғайлы жеткізе алады.

Соның бірі — метро.

Алматы сияқты үлкен қала үшін метрополитен желісі жолаушылар тасымалының сапасын барынша жақсартуға мүмкіндік беретін бірден-бір тиімді көлік желісі. Бұдан өзге бұл көлік ілеспе инфрақұрылымның дамуы мен экологияның жақсаруына оң әсер етеді.

Метрополитеннің қаладағы көліктің басқа түріне қарағанда негізгі артықшылығы мыналар:
Тасымалдау қабілеті жоғары;
Хабарламаны шұғыл жеткізу жылдамдығы;
Сыртқы факторлардың әсеріне қарамай қозғалыс кестесін дәл сақтау;
Өте жайлы (жылы әрі суық мезгілде микроклимат орнатуға болады);
Іргелес аумақтардың инфрақұрылымын дамыту үшін жағдайлар жасау;
Қаланың экологиялық жағдайын жақсарту;
Қоғамдық көлік желісін метромен байланыстыра отырып дамыту;
Қаланың беделін әрі туристер үшін тартымдылығын арттыру.