Жаңа асфальтты суыту үшін 36 сағат қажет

Жаңа асфальтты суыту үшін 36 сағат қажет
almaty-akshamy.kz

 Алматы әкімдігі қозғалысты шектеудің себебін айтты

Мегаполис көшелерінде жолдарға ауқымды жөндеу жұмыстар жүргізілуде. Жұмыс тура балқыту цехындағыдай қарқын алуда, асфальтбетон қоспасы 150-160 градус температурада төселеді. Салқындату үшін уақыт қажет - орташа есеппен 36 сағат, әдеттегіден ұзағырақ, бірақ оның өз себебі бар. Алматыда алғаш рет жолдарды жөндеу кезінде орталық көшелерде полимерлер қолданылады. Сонымен, максималды көлік жүктемесі жоғары магистральдар ұзақ пайдаланылатын болады.

"Нормативтік талаптарға сәйкес, біз асфальтбетон 40 градустан төмен салқындаған жағдайда ғана қозғалысты бастай аламыз. Осы кезде асфальтбетон жабынының қаңқасы қалыптасады, ол өзінің беріктігін сақтайды, еш ақаулар болмайды", - деді қалалық мобильділік басқармасының басшысы Сағындық Телібаев баспасөз туры кезінде журналистерге.

Жөндеуді 10 жылдан астам күткен екі негізгі көлік артериясы бір уақытта ретке келтіріледі: бордюрлер қашалады, тротуарлар орнатылады, жол жабыны өзгереді. Жол төсемі жаңартуды қажет етті: пайда болған ойықтарды, шұңқырларды жөндеу қажет болды.

Екі даңғылдың – әл-Фараби мен Абайдың сұраныс деңгейі жұмыс жылдамдығына айтарлықтай әсер етеді: нысандарға 2 мердігер ұйым тартылған. Мұндай шешім учаскелердің ұзындығына байланысты сәйкесінше 9 және 7 км-ден астам. Ауқымына қарамастан, магистральдық көшелердегі барлық жол-жөндеу жұмыстары оқу жылы басталғанға дейін аяқталады. Өткен жылы даңғылдардың учаскелері де жөнделді – кейін бұрын жөнделген магистральдық көшелер 8-10 жылдан кейін оралады.

Абай даңғылын қала шекарасына дейін ұзарту жұмыстары аяқталуда.

«Бүгінгі таңда біз екі учаскені бітірдік. Қала жағынан жасалатын үшінші учаскенің ұзындығы 600 метр. Қазіргі уақытта жобалау-сметалық құжаттамаға түзету жүргізілуде. Содан кейін біз тендер жариялаймыз, бір жыл ішінде жұмысты аяқтаймыз деп ойлаймын», - деп қорытындылады сөзін Сағындық Телібаев журналистермен кездесу барысында.