Сөйлеп тұрған, құлтемір...

Сөйлеп тұрған, құлтемір...
almaty-akshamy.kz

Алматыда алғаш рет халықты кәсіби тексерулер мен Скринингке шақыру үшін Дауыстық робот енгізілді

Қазақстан Республикасында алғаш рет Алматы қаласының № 3 қалалық емханасында инновациялық шешім – жасанды интеллект генерациясы бар дауыстық роботтарды пайдалану енгізілді, оның әзірлеушілері BP CONTACT компаниясы болып табылады.

Бұл жобаның басты жаңалығы-дауыстық Робот жүйесі нақты уақыт режимінде жауаптарды дәлірек таңдау үшін жасанды интеллектті қолданады.
Қазіргі уақытта Емхана проф. тексерулер мен Скринингке шақыру мақсатында Халыққа қоңырау шалу үшін Дауыстық роботтарды енгізді, негізгі түрлері бойынша, мысалы қан айналымы жүйесінің аурулары, қант диабеті, глаукома, жатыр мойны обыры, сүт безі обыры және колоректальды қатерлі ісік.
Шақыру процесін автоматтандыру медицина қызметкерлеріне жүктемені азайтады, пациенттермен сапалы жұмыс істеуге уақыт бөледі және емхананың тиімділігін арттырады.

Мысалы, күніне орта есеппен 1 медбике шамамен 10-15 қоңырау шалады, бірақ қоңыраулардан оң конверсиясы төмен, өйткені қоңырау аналитикасы мен сөйлесудің аудиожазбасы жүргізілмейді. Алайда дауыстық робот бір күнде 40% - дан астам оң конверсиямен 300-ден астам адамға қоңырау шала алады, сонымен қатар қоңырау шалмаған науқастарға қайта қоңырау шалып, қарсылықтармен тиімді жұмыс істей алады.

Осылайша, медицина қызметкерлерінің негізгі жұмыс уақыты үнемделеді, эмоционалдық жүктеме жане стресс төмендейді, бұл негізгі лауазымдық міндеттерді сапалы орындауға мүмкіндік береді.

  • Жасанды интеллектті енгізудің 5 күнінде проф. тексерулер мен Скринингке шақыру үшін 500 байланыс жумыс истелинди, 100 контакт кун сайын скринингтік кабинетке біркелкі жүктеме алу мақсатында. 500 пациенттің ішінде оң конверсия 53,4% құрады, яғни бұл скринингтен өтуге келіскен 267 пациент. Қалған 233 байланыс, себептер бойынша: қоңырауға жауап бермейді – 85, қоңырауды қалпына келтіру-88, сақтандыру жоқ – 4, желі бос емес – 37, келмейді – 19.

Қоңырау шалынбаған пациенттерге дейін ақылды алгоритм қолданылады, өйткені Робот оң жауап алғанға дейін немесе дәлелді бас тартқанға дейін бірнеше рет қайта қоңырау шалады. Робот шаршамайды, қателеспейді және ешкімді жіберіп алмайды.

"Адам тәрізді робот қазақ және орыс тілдерінде сыпайы және кәсіби диалог жүргізеді. Робот қоңырау шалған кезде пациенттің қай тілде жауап бергенін талдайды және сол тілде сөйлеуді жалғастырады, бұл ретте егер пациент әңгімені орыс тілінде бастаса, ал әңгіменің ортасында қазақ тілінде диалогты жалғастырса, робот та қазақ тілінде сөйлеуді жалғастырады. Жасанды интеллектісі бар дауыстық Роботтар біздің емхананың жұмысында өзінің тиімділігін дәлелдеді, сондықтан болашақта жасанды интеллект халықты профилактикалық егулерге, флюорографияға шақыру үшін, сондай-ақ келіп түскен жедел медициналық жәрдем активтері бойынша пациенттерге қоңырау шалу, қызмет көрсетудің сапасы мен уақтылығын бағалау және сақтандырылмаған пациенттермен міндетті медициналық көмек мәселелері бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргізу үшін енгізілетін болады", - деп қорытындылады Айзат Молдагасимова.