Құлжа трактіндегі жолайрығы ЖКО қаупін азайтады-сарапшы

Құлжа трактіндегі жолайрығы ЖКО қаупін азайтады-сарапшы
Almaty-akshamy.kz

Алматыда 2023 жылғы 5 қазанда Бұқтырма көшесі мен Құлжа трактісі қиылысындағы жолайрығы бойынша 4 жолақты қозғалысы бар Бұқтырма көшесінің тоннельдік бөлігі ашылды.

Жоба көліктің өту қабілетін 5 есеге арттыруға мүмкіндік береді. Бұқтырма көшесі учаскесінің жалпы құрылыс ұзындығы 830 м, оның ішінде тоннель бөлігінің ұзындығы-149 м. Абаттандыруды ескере отырып, осы жол айрығының құрылысын толық аяқтау қазан айының соңына жоспарланған.

Жол ғылыми-өндірістік орталығының директоры Бағдат Телтаев осы жобаны іске асыру туралы өз пікірімен бөлісті. 

Оның айтуынша, Бұқтырма көшесі мен Құлжа трактісі қиылысындағы көлік айрығы және Бұқтырма көшесінің туннель бөлігіндегі қозғалыстың ашылуы Алматы қаласының тұрғындары үшін жақсы оқиға. Мұндай шешім қозғалыс құрамының қарқындылығын егжей-тегжейлі зерттеу негізінде қабылданды, әсіресе қарбалас уақыт, перспективаны ескере отырып. 

«Көлік айырбасы үш деңгейлі, бұл қозғалысты айтарлықтай жеңілдетеді. Бұқтырма көшесінің Құлжа жолымен қиылысындағы қолданыстағы көлік сақинасы негізгі көлік артериясы болып табылады, ол арқылы таңертең қалаға, ал кешке қаладан көптеген автомобильдер қозғалады. Барлық бағыттарда оңға бұрылатын съездер мен бұрылуға арналған жеке сақиналар бар. Алайда, бұрылу кезінде жылдамдықты азайту керек. Көшеде. Бұқтырма Көлжі трактімен қарқынды қозғалыс байқалады, осы айырбастың арқасында олар бір - біріне кедергі жасамайды, автокөлік жүргізушілері кедергісіз жүре алады», - деп атап өтті Бағдат Телтаев. 

Сондай-ақ, ол айырбас пайдалануға берілгеннен кейін жолдардағы қауіпсіздік деңгейі артатынын атап өтті.

«Бұрын қауіпсіздік деңгейі төмен болатын. Тек «қарбалас уақытта» ғана емес, сонымен қатар түнде Көлжинск трактісі бойымен көліктердің үздіксіз ағыны жүрді. Ал Бұқтырма көшесінде қозғалыс өте баяу жүрді, ал көлік арасында терезе пайда бола салысымен жүргізушілер оған кіруге тырысты, бұл қауіпті болды. Кейде жол полициясының қызметкерлері сол жерге орналастырылды. Енді ол техникалық жағынан ыңғайлы, ыңғайлы болып қана қоймай, қауіпсіздік деңгейі де артты. Көлік ағындары ашылғандықтан, олар бір-бірімен қақтығыспайды және қиылыспайды, сондықтан жол - көлік оқиғаларының азаюына үлкен мүмкіндік бар», - деп атап өтті профессор. 

Оның байқауынша, соңғы жылдары, әсіресе биылғы жылы жолдар мен көлік желісінің сапасын жақсартуда біраз серпіліс бар. Ол бұл айырбас халыққа ұзақ және тиімді қызмет етеді деген үмітін білдірді.