Сынып жетекшілігі туралы ереже өзгерді

Сынып жетекшілігі туралы ереже өзгерді
Сурет: Oldkaz.kyzylorda-news.kz

ҚР БҒМ 2022 жылғы 31 мамырдағы бұйрығымен орта білім беру ұйымдарындағы сынып жетекшілігі туралы ережеге өзгерістер енгізілді.

Бұйрық 2022 жылғы 8 маусымнан бастап қолданысқа енгізіледі, деп хабарлайды Almaty-akshamy.kz 

Сынып жетекшісінің қызметтік мақсаты - балалардың жан-жақты дамуын ынталандыру, оқушылардың тұлғаларын қалыптастыру және қалыптастыру үшін жағдай жасау, оларды оқыту мен тәрбиелеу процесіне тарту үшін ата-аналармен өзара әрекеттесу.

Сынып жетекшісінің міндеттері:

  • Оқушыларды салауатты өмір салтына ынталандыру;
  • Азаматтық пен патриотизмге, Отанға деген сүйіспеншілікке, табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу;
  • Отбасылық қарым-қатынастарды нығайту, ересектерге құрметпен қарауға тәрбиелеу;
  • Сынып ұжымында достыққа негізделген орта, өзара түсіністік қалыптастыру;
  • Оқушыларға басқалар үшін жауапкершілікті дарыту, топтасып жұмыс істей білу;
  • Балалардың отбасында өмір сүру жағдайлары туралы білу;
  • Ата-аналар жиналысын өткізу (педагогикалық консилиумдар, тренингтер, әңгімелесулер, ата-аналар мен заңды өкілдер үшін консультациялар);
  • Білім алушылардың оқу жетістіктері және ішкі тәртіп ережелерін сақтау мәселелері бойынша ата-аналармен және заңды өкілдермен өзара іс-қимыл жасау;
  • Аптасына бір рет сынып сағаттарын өткізу;
  • Білім беру ұйымының басшысын сынып пен тәрбие жұмысының жай-күйі туралы хабардар ету.

Сынып жетекшісінің функциялары:

1. Ұйымдастыру-үйлестіру:

  • «Мектеп-білім алушы-ата-ана» өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
  • Құжаттаманы жүргізу.

2. Аналитикалық функциялар:

  • Білім алушының жеке ерекшеліктерін зерделеу;
  • Сынып оқушыларының үлгерімі мен жалпы даму динамикасын талдауды жүзеге асыру.

3. Коммуникативті функциялар:

  • Білім алушылар арасындағы тұлғааралық қатынастарды реттеу;
  • Сынып ұжымында жалпы қолайлы психологиялық ахуалға ықпал ету;
  • Коммуникативтік қасиеттерді қалыптастыруда білім алушыларға көмек көрсету;
  • Мұғалімдер, оқушылар және ата-аналар арасындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу.

4. Бақылау функциялары:

  • Сынып оқушыларының үлгерімін, сабаққа қатысуын, сыртқы түрін, эмоционалды-психологиялық жағдайын бақылауды жүзеге асыру.

Көрсетілген функцияларды негізге ала отырып, сынып жетекшісі білім алушылармен келесі жұмыс нысандарын таңдайды:

  • Жеке (әңгімелер, кеңестер, туындаған мәселелерді бірлесіп шешу және т. б.);
  • Топтық (шығармашылық бірлестіктер, өзін-өзі басқару органдары және басқалар);
  • Ұжымдық (конкурстар, спектакльдер, концерттер, жорықтар, слеттер, жарыстар және басқалар).

Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру кезінде сынып жетекшісі ата-аналарды (заңды өкілдерді) оқыту процесі туралы, білім алушыларға кері байланыс беру туралы, оқыту барысы мен оқу нәтижелері туралы, білім алушылардың өзіндік жұмысы үшін жағдай жасау қажеттілігі туралы хабардар етеді.