Қазақстанда шағым айтатын тұтынушылар саны артқан
Үкімет олардың құқығын қорғауға дайын.
Жыл басынан бері Қазақстандағы Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетіне 12 мыңнан астам өтініш келіп түскен, олардың өсуі өткен жылмен салыстырғанда шамамен 140%-ды құрады, деп хабарлайды Almaty-akshamy.kz.
«Өңірлік департаменттерге күн сайын халықтан жосықсыз кәсіпкерлерге қатысты шағымдар түседі. Осылайша, сауда мәмілелеріндегі сатып алушының осал тарап болып шығуы жиі кездеседі», - делінген Сауда және интеграция министрлігінің бапасөз қызметінің хабарламасында.
Статистикаға сәйкес, шағымдардың көпшілігі бөлшек сауда, тұрмыстық қызметтер, электрондық коммерция туралы айтылады.
Егер бизнесмендер сатып алу-сату процесінде заңда белгіленген міндеттемелерді орындағысы келмесе, адамдар мемлекеттік органға көмек сұрайды.