Қыста күн көзі жетіспеушілігінің орнын қалай толтыруға болады?

Қыста күн көзі жетіспеушілігінің орнын қалай толтыруға болады?
Сурет: Letbefit.ru

Тамақтануда «әдеттегі бәріне ортақ» жүйелердің бәрі нақты бір адамға келе бермейді

Тамақтану және диетология бойынша түрік маманы Пинар Демиркая қысқы диета қандай болу керектігін айтты. Суық мезгілде адам аз қозғалады және күн сәулесін аз қабылдайтыны белгілі, бұл денсаулыққа кері әсер етеді. Өмір және диеталармен байланысты көптеген мифтер жеңілдемейді, бірақ шын мәнінде физикалық және моральдық әл-ауқатқа қауіп төндіреді. Тұмаудың, жүрек-қан тамырлары ауруларының және қант диабетінің алдын алу үшін не істеуге болады?

Бұл туралы РЕН-тв сайты жариялады.

Күннің жетіспеушілігі депрессияның дамуының бірінші себебі болуы мүмкін, бұл өз кезегінде жиі салмақ қосуға әкеледі. Демиркаяның айтуынша, омега-3-ке бай тағамдар көңіл-күйді сақтауға және сонымен бірге дене пішінін сақтауға көмектеседі. Бұл «сиқырлы» тізімге грек жаңғағы, зығыр тұқымы және балық кіреді.

Инфекциялар бүкіл планетада таралған кезде, әлсіреген иммунитетпен күресу керек. Ақжелкен, жұмыртқа, сұлы, қызылша, авокадо, брокколи, киви, күнжіт пастасы және асқабақ тұқымдары біздің табиғи «қорғанысымызды» күшейтіп қана қоймайды, сонымен қатар салауатты өмір салты шеңберіне де сәйкес келеді.

Нан мен лимон

Нан өздігінен зиянды емес. Дегенмен, бәрі нан түріне, оның санына және біріктірілген өнімдерге байланысты. Тағы бір танымал диеталық миф лимонмен байланысты. Көптеген адамдар лимонды суға қосу салмақ жоғалтуға әкелетінін айтады. Алайда бәрі олай емес. Шын мәнінде, пайдалы сусын тек С витаминінің денеге енуін қамтамасыз етеді, оның артық мөлшері бәрібір шығарылады.

Өте аз мөлшердегі ірімшік

Калорияны мұқият санау қажетті нәтиже бермеуі мүмкін. Түскі асқа сіріңке қорапшасының көлеміндей ірімшік пен бес зәйтүн немесе көмірсусыз диета туралы әңгімелер сіздің денсаулығыңызға зиян тигізеді. Мұндай диеталардың пайдалы және қоректік диетаға ешқандай қатысы жоқ. Ал егер сізде әлсіз дене болса, онда қыпша бел туралы жоспарыңыз екінші орынға түсері анық.

Жеке диета

Әртүрлі тамақтану бағдарламалары бар және олар әртүрлі адамдарға сәйкес келеді. Әртүрлі қажеттіліктер, метаболизм, генетикалық факторлар және жас ерекшеліктері фонында толық біріктірудің мәні жоқ.  Кейбір диеталар қант диабеті және Хашимото ауруы сияқты аурулар кезінде қарсы көрсетілімдерге ие. Сондықтан жеке тамақтану жоспарын жасау маңызды.